403
autor: Bartosh16
Zasłużony
Co do gier, nie stawiałbym na przeglądarkowe, których zadaniem jest usidlić przy komputerze rzesze młodych (choć niekoniecznie) ludzi. Podstawową wadą gier przeglądarkowych IMO jest brak fabuły. Idziesz, siekasz, dostajesz questa, dołączasz do jakiejś grupy, idziesz wraz z nimi, siekasz, dostajesz doświadczenie, aż dobijasz do któregośtam poziomu i gra, praktycznie rzecz biorąc, się kończy, bo dalej tak naprawdę już nic nie ma.
Co innego, gdy chodzi o takie cRPG, jak Gothic, Wiedźmin, Baldur's Gate czy Fallout. Wielowątkowość, wprowadzanie kolejnych postaci, wątek główny, podróżowanie bohaterem (które pomoże pisarzowi w tworzeniu opisów), system walki i najważniejsze - fabuła. Gra z dobrą fabułą wciągnie nie gorzej niż książka z dobrą fabułą. Gdyby tę historię ubrać w słowa, podejrzewam, że powstałby nie byle jaki utwór literacki.
Jako najlepszy przykład gry, na której można wzorować fabułę książki, podam Dragon Age: Początek. Wciągająca historia, kreowanie bohatera także w trakcie rozgrywki, co tworzy niejako więź między graczem a postacią, możliwość romansu z trzema postaciami włącznie z grzechem sodomskim i to, co podobało mi się najbardziej, czyli zaskakujące zwroty akcji. Fabuła nieco liniowa, ale w odniesieniu do pisania nie jest to zła cecha, gdyż pisząc powieść też prowadzimy jakoś bohatera stopniowo ku rozwiązaniu, zamiast kazać mu wziąć łuk i biegać za królikami.
„Racja jest jak dupa - każdy ma swoją” - Józef Piłsudski
„Jest ktoś dwa razy głupszy od Ciebie, kto zarabia dwa razy więcej hajsu niż Ty, bo jest zbyt głupi, żeby w siebie wątpić”.
https://internetoweportfolio.pl
https://kasia-gotuje.pl
https://wybierz-ubezpieczenie.pl
https://dbest-content.com