Maki

1
Witam. To mój pierwszy twór, jaki napisałam w całości. Mam nadzieję, że da się go strawić, ale jak nie, to trudno. Jestem początkująca i nie za bardzo wiem do jakiego gatunku go zaliczyć. Tekst może mieć nadmiar, albo niedobór przecinków, które są moją zmorą.

Maki