Szczęść Boże,

1
czy wolno się tak przywitać i nie zostać zbanowanym? Myślę, że warto zaryzykować, jeśli kogoś moje stąpanie po linie rozbawi.

Nazywam się Fantazmat i piszę powieść o egzorcyście. Byłoby ciekawie, gdyby mój bohater był świętym człowiekiem, ale wtedy nie byłoby powieści. No, to z grubsza jej duchową treść; natomiast przybywam na forum, ponieważ nie mam żadnego doświadczenia w pisaniu i potrzebuję pomocy w zakresie formy literackiej. Za darmo. Z dobrego serca. Sam mogę postarać się czasem rozśmieszyć kogoś. W geście wdzięczności.

Rzecz ma być bardzo konkretna, naturalistyczna obyczajowo powiedziałbym, zatem chcę, aby postać tego egzorcysty pisała na boku w powieści poemat poświęcony idei 33 dniowego oddania wedle Montforta.

I pozdrawiam także. Bo nie tylko się witam. Liczę na sympatię i pomoc pisarską.

Szczęść Boże,

2
za Szczęść Boże ban nie grozi. Za to za muktikonto już tak, więc proponuję się zastanowić.
gosia

„Szczęście nie polega na tym, że możesz robić, co chcesz, ale na tym, że chcesz tego, co robisz.” (Lew Tołstoj).

Obrazek

Szczęść Boże,

3
A właściwie czemu multikonta są tak surowo wzbronione? Przecież to w gruncie rzeczy nic takiego. W każdym razie, myślałem, że zostanę niewykryty i będę mógł wieść tutaj nowe życie, na poprzednim koncie zostałem zbanowany za dość spektakularne chamstwo i uznałem, że wybaczenia tam i tak bym się u Was nie doprosił. Natomiast forum to jest fajne i można się tu rozwinąć pisarsko, uznałem więc, se spróbuję szczęścia z czystą kartą.

Niestety, you have been detected. Pozostaje mi tylko przeprosić.

Szczęść Boże,

4
Fantazmat pisze: (wt 28 sty 2025, 17:42) A właściwie czemu multikonta są tak surowo wzbronione?
To chyba oczywista oczywistość. Nie można być twórcą i tworzywem...
A tak poważnie- administracja zastanowi się co zrobić z takim wyznaniem. I wyzwaniem
Brniesz w mgłę, a pod stopami bagno, uważaj - R.Pawlak 28.02.2018

Szczęść Boże,

5