Cześć, jestem Daria!

1
Witam wszystkich, jestem nowicjuszem z wielkim marzeniem o opublikowaniu książki (obecnie kończę drugi szkic). Z zawodu jestem inżynierem i to przelewa się trochę na kartki, więc historia, którą teraz piszę błąka się gdzieś na pograniczu sci-fi i fantastyki.

W moim gronie znajomych mam sporo pasjonatów czytania, ale w zasadzie żadnych pisarzy, stąd wizyta na forum, gdzie takich pisarzy mogę spotkać. Mam też nadzieję znaleźć parę informacji i rad odnośnie samodzielnego publikowania książki, edycji, okładek i marketingu. A przy okazji poczytać ciekawe teksty innych.

Bardzo mi miło dołączyć do tego grona. Pozdrawiam!

Cześć, jestem Daria!

3
Witaj. My tu raczej wydajemy tradycyjnym sposobem :) Marketing, grafikę i inne takie bierze na siebie wydawnictwo.
Panie, ten kto chce zarabiać na chleb pisząc książki, musi być pewny siebie jak książę, przebiegły jak dworzanin i odważny jak włamywacz."
dr Samuel Johnson

Cześć, jestem Daria!

4