Wiem, że to oznacza 30 wierszy na stronę, że nie ma standardowego formatowania, i znalazłem trzy albo i cztery porady, jak 1800 znaków osiągnąć. Przeczytałem, że ma być czytelnie, bo liczy się pierwsze wrażenie.
Wiadomo też, że na tym pytania kończą się przy wysyłaniu wydruków. Ale powiedzmy, że chcę wysłać coś elektronicznie.
Moje pytanie: co z użyciem styli akapitów i czcionek?
Powiedzmy, że zdefiniuję sobie własne style (np. pierwszy akapit zaczynaj od dużej litery), a zamiast Times New Roman/kursywą (co jest dla mnie nieczytelne) wstawię gdzieś inną czcionkę typu slanted, taką "pisaną", która jest bardziej czytelna i zapiszę jako osadzoną.
Co z używaniem wyróżnień typu kursywa lub wygrubienie (nie piszę tutaj o innych wynalazkach typu gwiazdki

Ja wiem, że potem wydawnictwo i tak samo poskłada i połamie, jak wygodnie, ale chciałbym zrobić ładnie, żeby to było w moim odczuciu estetyczne i czytelne. Czy takie coś jest ok? Czy też łupać jak leci, żadnego formatowania, żadnej kursywy, żadnych pogrubień?