Powieść Jima Skalniaka

Dzienniki regularnego pisania

Moderatorzy: Weryfikator, Moderator

Awatar użytkownika
Jim Skalniak
Pisarz domowy

Powieść Jima Skalniaka

Postautor: Jim Skalniak » pt 05 gru 2014, 00:26

Piszę sobie powieść. Myślałem dotąd, że nie potrzebuję zewnętrznego dopingu, a jedynie zewnętrznego, ale skoro już jestem na takim forum... Deklaruję, że jeżeli do końca tego roku kalendarzowego (2014) jej nie ukończę, w rozmiarze nie mniejszym niż 200 stron, to dobrowolnie zgłaszał się do jednej z najokrutniejszych polskich domin na tortury (liczę, że ktoś życzliwy poleci mi takową, bo nie znam się na tych klimatach).
Pozdrawiam,
Jim

"Szczęśliwy, kto umiera w starości, szczęśliwszy ten, kto umiera w młodości, a jeszcze szczęśliwszy ten, kto umarł w chwili narodzenia, a najszczęśliwszy taki, który się wcale nie urodził" S.A.Kierkegaard (wyrwane z kontekstu)

Awatar użytkownika
Jim Skalniak
Pisarz domowy

Postautor: Jim Skalniak » pt 05 gru 2014, 00:36

Ukończenie rozumiem jako przygotowanie wersji beta. Korekta, uzupełnienia i inne szlify mogą być nanoszone jeszcze w styczniu, a nawet w lutym roku 2015.

"Szczęśliwy, kto umiera w starości, szczęśliwszy ten, kto umiera w młodości, a jeszcze szczęśliwszy ten, kto umarł w chwili narodzenia, a najszczęśliwszy taki, który się wcale nie urodził" S.A.Kierkegaard (wyrwane z kontekstu)

Awatar użytkownika
godai
Pisarz
Pisarz
Kontaktowanie:

Postautor: godai » pt 05 gru 2014, 23:01

Możemy się ścigać. Ja też chcę ten etap zamknąć w tym roku. Mam daleko ;)

Awatar użytkownika
Jim Skalniak
Pisarz domowy

Postautor: Jim Skalniak » sob 06 gru 2014, 10:46

130 stron jest. Jest nadzieja.

Awatar użytkownika
godai
Pisarz
Pisarz
Kontaktowanie:

Postautor: godai » sob 06 gru 2014, 22:33

Bliżej niż dalej :)

Awatar użytkownika
Jim Skalniak
Pisarz domowy

Postautor: Jim Skalniak » czw 11 gru 2014, 22:02

No i cyknie zaraz 150. Haha.

Awatar użytkownika
Jim Skalniak
Pisarz domowy

Postautor: Jim Skalniak » wt 23 gru 2014, 18:23