Jasna Strona Mocy
Walcz o tytuł "Siewca Dobra 2018"!
Informacje o konkursie :arrow: KLIK

Powieść Jima Skalniaka

Dzienniki regularnego pisania

Moderatorzy: Poetyfikator, Moderator, Weryfikator, Zasłużeni przyjaciele

Awatar użytkownika
Jim Skalniak
Pisarz osiedlowy
OSTRZEŻENIA: 0

Powieść Jima Skalniaka

Postautor: Jim Skalniak » pt 05 gru 2014, 00:26

Piszę sobie powieść. Myślałem dotąd, że nie potrzebuję zewnętrznego dopingu, a jedynie zewnętrznego, ale skoro już jestem na takim forum... Deklaruję, że jeżeli do końca tego roku kalendarzowego (2014) jej nie ukończę, w rozmiarze nie mniejszym niż 200 stron, to dobrowolnie zgłaszał się do jednej z najokrutniejszych polskich domin na tortury (liczę, że ktoś życzliwy poleci mi takową, bo nie znam się na tych klimatach).
Pozdrawiam,
Jim

"Naucz się, że można coś innego roznosić niż kiłę. Można roznieść światło, tak?"
Robert Brylewski

Awatar użytkownika
Jim Skalniak
Pisarz osiedlowy

Postautor: Jim Skalniak » pt 05 gru 2014, 00:36

Ukończenie rozumiem jako przygotowanie wersji beta. Korekta, uzupełnienia i inne szlify mogą być nanoszone jeszcze w styczniu, a nawet w lutym roku 2015.

"Naucz się, że można coś innego roznosić niż kiłę. Można roznieść światło, tak?"
Robert Brylewski

Awatar użytkownika
godai
Pisarz
Pisarz
Kontaktowanie:

Postautor: godai » pt 05 gru 2014, 23:01

Możemy się ścigać. Ja też chcę ten etap zamknąć w tym roku. Mam daleko ;)

Awatar użytkownika
Jim Skalniak
Pisarz osiedlowy

Postautor: Jim Skalniak » sob 06 gru 2014, 10:46

130 stron jest. Jest nadzieja.

Robert Brylewski

Awatar użytkownika
godai
Pisarz
Pisarz
Kontaktowanie:

Postautor: godai » sob 06 gru 2014, 22:33

Bliżej niż dalej :)

Awatar użytkownika
Jim Skalniak
Pisarz osiedlowy

Postautor: Jim Skalniak » czw 11 gru 2014, 22:02

No i cyknie zaraz 150. Haha.

Robert Brylewski

Awatar użytkownika
Jim Skalniak
Pisarz osiedlowy

Postautor: Jim Skalniak » wt 23 gru 2014, 18:23