covu - wyznania ex-maratończyka

Dzienniki regularnego pisania

Moderatorzy: Weryfikator, Moderator

Awatar użytkownika
covu
Pisarz osiedlowy
Posty: 298
Rejestracja: czw 22 sie 2013, 09:23
Lokalizacja: Józef...
Płeć: Kobieta
Kontaktowanie:

Postautor: covu » śr 02 paź 2013, 09:28

Ostatni post z poprzedniej strony:

Esc! Chodź tu, bo znowu mi się nie chce i potrzebuję jakiejś mobilizacji... :/
Chyba muszę to przeczytać od początku, bo trochę zapominam co powinno być teraz...


Friends come and go and the world doesn't stop for anybody, so do what you love and never look back.

Awatar użytkownika
Escort
Dusza pisarza
Posty: 469
Rejestracja: sob 05 sty 2008, 23:38
Lokalizacja: Lubartów
Płeć: Mężczyzna

Postautor: Escort » śr 02 paź 2013, 18:56

Jestem, ale nie jestem magikiem. Gdybym był, wyczarowałbym kolejną powieść w ciągu kilku miesięcy.
Moja motywacja nie działa zbyt długo na innych. Ale pomyśl sobie ile napisałaś. Pomyśl po chwili ile byś mogła jeszcze napisać. I że ludzie to czytają. Bo przecież dajesz do czytania kilku osobom z forum? Znajomym? Na pewno. To motywuje. Mnie by to napędzało strasznie, jeszcze gdyby ludzie dzielili się opiniami.
PS Ja wkrótce swoją napiszę na pw :P. Ale refleksje w sb też się liczą :D.


Pisarz miłości.

Awatar użytkownika
covu
Pisarz osiedlowy
Posty: 298
Rejestracja: czw 22 sie 2013, 09:23
Lokalizacja: Józef...
Płeć: Kobieta
Kontaktowanie:

Postautor: covu » śr 02 paź 2013, 19:15

Esc! uwielbiam cię :) Dzięki :)


Friends come and go and the world doesn't stop for anybody, so do what you love and never look back.

Awatar użytkownika
covu
Pisarz osiedlowy
Posty: 298
Rejestracja: czw 22 sie 2013, 09:23
Lokalizacja: Józef...
Płeć: Kobieta
Kontaktowanie:

Postautor: covu » ndz 06 paź 2013, 16:27

Oklapło mi. Złapałam misia NieChce :/
I jakoś ciągle znajdujęważniejsze rzeczy do pisania... ;)


Friends come and go and the world doesn't stop for anybody, so do what you love and never look back.

Awatar użytkownika
ravva
Legenda pisarstwa
Posty: 2110
Rejestracja: sob 26 sty 2008, 22:33
Lokalizacja: warszawa
Płeć: Kobieta

Postautor: ravva » ndz 06 paź 2013, 17:12

wiesz, biorąc pod uwagę, ile wydziergałaś, to nalezy ci sie odpoczynek :-D


Serwus, siostrzyczko moja najmilsza, no jak tam wam?
Zima zapewne drogi do domu już zawiała.
A gwiazdy spadają nad Kandaharem w łunie zorzy,
Ty tylko mamie, żem ja w Afganie, nie mów o tym.
(...)Gdy ktoś się spyta, o czym piszę ja, to coś wymyśl,
Ty tylko mamie, żem ja w Afganie, nie zdradź nigdy.

Awatar użytkownika
covu
Pisarz osiedlowy
Posty: 298
Rejestracja: czw 22 sie 2013, 09:23
Lokalizacja: Józef...
Płeć: Kobieta
Kontaktowanie:

Postautor: covu » pt 11 paź 2013, 21:16

Znowu kompletnie obok projektu... I nawet nie ma się czym chwalić. 1,2 k znaków.

Speeda mi zjadło...


Friends come and go and the world doesn't stop for anybody, so do what you love and never look back.

Awatar użytkownika
Baribal
Umysł pisarza
Posty: 717
Rejestracja: pt 04 sty 2013, 17:32
Płeć: Nie podano

Postautor: Baribal » pt 11 paź 2013, 21:21

Ważne, że jest aktywność. Moim zdaniem, jak nie ma mocy, to nie ma co się zamęczać. :)



Awatar użytkownika
covu
Pisarz osiedlowy
Posty: 298
Rejestracja: czw 22 sie 2013, 09:23
Lokalizacja: Józef...
Płeć: Kobieta
Kontaktowanie:

Postautor: covu » pt 11 paź 2013, 21:23

Nie ma co, dlatego nie męczę. Przyjdzie, to będzie. Nie przyjdzie, to trudno.
Ale jak siebie znam to w końcu przyjdzie ;)


Friends come and go and the world doesn't stop for anybody, so do what you love and never look back.

Awatar użytkownika
Escort
Dusza pisarza
Posty: 469
Rejestracja: sob 05 sty 2008, 23:38
Lokalizacja: Lubartów
Płeć: Mężczyzna

Postautor: Escort » sob 12 paź 2013, 14:23

Dawaj mi tu prędko do pisania!
Wiadomo, nic na siłę. Ale warto siąść, coś pomyśleć nad tekstem. Może uda się coś przy okazji napisać. Warto skupić się nad fabułą, treścią... Więcej nie napiszę, bo napadła mnie myśl 'i kto to mówi' :lol: :D



Awatar użytkownika
covu
Pisarz osiedlowy
Posty: 298
Rejestracja: czw 22 sie 2013, 09:23
Lokalizacja: Józef...
Płeć: Kobieta
Kontaktowanie:

Postautor: covu » sob 19 paź 2013, 21:36

Wklepuję dziennie jakieś koszmarne ilości znaków. Nic nie dotyczy niestety literatury.
Jak się wkurza, to wezmę te wszystkie ciągi, co teraz klepię i zrobię z nich jakiś pamiętnik schizofrenika alboco.
Wkurza mnie brak czasu, brak chęci i ogólny pierdzielnik pod czapą, który nie bardzo pozwala mi się skupić na czymś normalnym.

Hyh.
Nawet nie wiem czy doping mi pomoże, wiec o niego nie proszę. Chyba muszę się wziąć w garść i ogarnąć w końcu.


Friends come and go and the world doesn't stop for anybody, so do what you love and never look back.

Awatar użytkownika
ithilhin
Siewca Dobra
Siewca Dobra
Posty: 3739
Rejestracja: pt 23 sie 2013, 11:15
Lokalizacja: Płock
Płeć: Kobieta
Kontaktowanie:

Postautor: ithilhin » ndz 20 paź 2013, 00:29

Wiesz, że będzie dobrze, prawda? Ja w to wierzę.


gosia

me@Szortal
Thig crioch air an saoghal, ach mairidh gaol is ceòl.

Awatar użytkownika
covu
Pisarz osiedlowy
Posty: 298
Rejestracja: czw 22 sie 2013, 09:23
Lokalizacja: Józef...
Płeć: Kobieta
Kontaktowanie:

Postautor: covu » ndz 20 paź 2013, 01:59

Ith nie wiem... Serio :/


Friends come and go and the world doesn't stop for anybody, so do what you love and never look back.

Awatar użytkownika
olla
Pisarz domowy
Posty: 185
Rejestracja: czw 04 paź 2012, 15:05
Płeć: Kobieta

Postautor: olla » ndz 20 paź 2013, 18:34

covu pisze:Nawet nie wiem czy doping mi pomoże, wiec o niego nie proszę.


Ale i tak dostaniesz ;) Covu, trzymam kciuki! Dasz radę!



Awatar użytkownika
Szczepko
Umysł pisarza
Posty: 766
Rejestracja: śr 06 lut 2013, 00:39
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Kobieta

Postautor: Szczepko » ndz 20 paź 2013, 19:30

Każdy kryzys w końcu mija, tylko nie można tracić celu z widoku. Dasz radę :)

Swoją drogą, sporo u nas ostatnio aktywnych maratończyków - tylko czekać aż posypią się publikacje.


"Można to porównać do strategii prowadzenia wojen. Jedna bitwa nie zapewnia lauru zwycięzcy na zawsze. Każda kolejna powieść to nowe wyzwanie, wyprawa w nieznane. Trzeba się w nią wybrać z ostrożnością sapera i doświadczeniem dobrego rzemieślnika (...)"
Maszyna do pisania. Kurs kreatywnego pisania, Katarzyna Bonda

http://www.szortal.com/taxonomy/term/124

Awatar użytkownika
covu
Pisarz osiedlowy
Posty: 298
Rejestracja: czw 22 sie 2013, 09:23
Lokalizacja: Józef...
Płeć: Kobieta
Kontaktowanie:

Postautor: covu » ndz 27 paź 2013, 17:48

Dzięki wszystkim :)
Jest szansa... jakaśtam, że się w końcu coś ruszy. Mam dzisiaj nastrój ;) nie popisze pewnie, bo mi M. nie pozwoli, ale.... M. w końcu wyjedzie kiedyś.
A ja muszę wrócić w klimat czyli przeczytać to, co już napisałam ;)

Będzie git! Skończę to. Daję sobie czas do... końca przyszłego roku. Na cała tetralogię ;)
Dam radę ;) As always :)


Friends come and go and the world doesn't stop for anybody, so do what you love and never look back.

Awatar użytkownika
covu
Pisarz osiedlowy
Posty: 298
Rejestracja: czw 22 sie 2013, 09:23
Lokalizacja: Józef...
Płeć: Kobieta
Kontaktowanie:

Postautor: covu » ndz 27 paź 2013, 19:41

2500 dzisiaj ;) Yeah! ;) cośtam idzie ;)
Nie, nie przeczytałam od początku :P


Friends come and go and the world doesn't stop for anybody, so do what you love and never look back.


Wróć do „Maraton pisarski”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość